Clătite cu cacao, mascarpone și vișini!


 Toți iubesc deserturile, dar cele făcute acasă sunt cele mai fine, deliciose și sănătoase. Mă stărui așa mai răruț, dar când fac, atunci să fie bune-bune. 

Deci, INGREDIENTELE pentru clătite sun:

- 5 ouă;

- 5 linguri de făină;

- 2 linguri mari de cacao;

- 500 ml de lapte;

- 2 linguri de zahăr brun;

- 2 linguri ulei de măsline sau unt topit;

- 2 linguri de frișcă lichidă;

- 2 picături esență de vanilie;

- un praf de sare

INGREDIENTE pentru crema:

- 500 gr de mascarpone;

- 5 linguri de frișcă lichidă (am folosit de 20%)

- 2 linguri de zahăr pudră;

- 500 gr de vișini în suc propriu.

MOD DE PREPARARE

1. Se bat ouăle cu un praf de sare cu ajutorul mixerului sau un tel. Se adaugă zahărul, esența de vanilile, făina, cacao și se omogenizează bine, se adaugă trepat laptele. La sfârșit se adaugă frișca și uleiul sau untul topit;

2. Se unge cu o pensulă tigaia antiaderentă cu puțin ulei, se adaugă jumătate de polonic din compoziția de clătite (depinde de mărimea tigăii). Se coc clătitelel la foc mediu (în jur de 1 min), după care se întorc și se mai coc câteva secunde. Periodic se mai unge tigaia dacă este nevoie. Se lasă clătitele să se răcească;

3. Între timp se bate mascarpone, frișca cu zahărul pudră, puțin până se încorporează toate ingredientele;

4. Vișinile se pun la scurs;

5. Pe fiecare foaie de clătită la margine se pune o lingură de cremă și 5-6 vișini, se rulează strîns și se dau la frigider pentru o oră să se lege.

Se servesc clătitele cu un ceai de cătină sau o cafea aromată, pentru decor am folosit fistic.

POFTĂ MARE!!!



Comentarii

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare