Salată colorată cu piept de rață



Salată colorată cu piept de rață

Vara trecută când ne întorceam din vacanță am făcut un mic popas în Sinaia, unde am luat masa. Cel mai des în România mâncăm ciorbă de văcuță, dar de data aceasta am vrut ceva nou și cu mai puține calorii. Am servit o salată cu piept de rață afumat și mix de salată - ceva deosebit.

Fiecare rețetă are o istorie, cum și această salată colorată cu piept de rață, în viziunea mea cu carne coaptă este mai sănătoasă, în timpul coacerii se scurge grăsimea, rămâne doar carnea fragedă și suculentă.

Pentru aceasta avem nevoie de:
  -   Frunze de salată, salată iceberg, varză de Pechin (sau mix de salată) – 300 gr;
       - Piept de rață copt în prealabil – 1 buc, carnea a fost coaptă în pungă cu mix de condimente, puțin sos de soia si un măr verde, la temperatura de 200oC timp de 2 ore;
       - Roșii uscate – 5 buc (cu tot cu ulei);
       - Condimente (sare, piper colorat măcinat);
       - Cascaval  "Dor blue" – 100 gr, un măr verde  și o bucată de țelină rădăcină, ceea ce ține de țelină am o istorie aparte, poate mai târziu vă povestesc (apropo se poate de slabit, dacă o consumi regulat conține multe fibre și puține calorii).

Mod de preparare:
Pe un platou se aranjează mixul de salată, se sărează puțin (eu consum foarte puțină sare), felii subțiri de măr și țelină,  apoi se adaugă carnea feliată, cașcavalul, roșiile uscate. Se stropește cu ulei în care se păstrează roșiile, se macină piper colorat.
Am  pregătit această salată de mai multe ori, apropo am avut și un live la un post de televiziune de la noi cu această rețetă.
Poftă mare!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare