Tartă cu pui și roșii uscate

Tartă cu pui și roșii uscate


Pentru prima dată roșii uscate am gustat în Grecia, de atunci  le folosesc foarte des. Sunt prezente în supe, salate, tarte, rulade. Ador combinația de cărniță albă și legume. 
Deci,  pentru a prepara această gustoșenie avem nevoie de următoarele ingrediente




1. Piept de pui - o bucată (500 gr);
2. Broccoli - o inflorescență mijlocie (300 gr);
3. Roșii uscate 6-8 bucăți;
4. Mozzarella - 150 gr; 
5. Fulgi de parmezan - 50 gr;
6. Frișcă lichidă - 100 ml (10-15 % grasime);
7. Piper boabe colorat. 





Mod de preparare


Cărnița de pui se fierbe cu un praf de sare și o frunză de dafin. Între timp broccoli se blanșează  (opărește) în apă cu puțină sare. Carnea de pui se taie cuburi, broccoli se desface în buchețele potrivite, se pun într-un vas termorezistent. Mozzarella și frișca se adaugă la compoziția de carne și broccoli, roșiile se taie cuburi, la final adăugăm fulgii de parmezan și piperul măcinat . Roșiile  uscate pot fi înlocuite cu roșii cerry.  Se coace tarta  la 180 Gr timp de 30-35 min. Rețeta originală are la bază si un aluat nisipos, însă eu nu prea fac astfel de combinații. 




POFTĂ MARE!

Comentarii

  1. Multumesc de idee chiar astăzi am încercat, a ieșit foarte delicios și principalul că e și sănătos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult, toate retetele mele sunt bazate pe combinatii corecte si echilibrate. Mai încercați și alte rețete.

      Ștergere
    2. Buna ziua, asi dori o receta pentru rosii uscate in conditii de casa, va multumesc anticipat!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare