Salată cu rucola și roșii cherry!


Astăzi o să fie o rețetă foarte simplă mai mult de amintiri legată, să dea Domnul să trecem repede peste încercarea la care toată lumea este supusă. Să ne rugăm să fie totul bine și să avem posibilitatea să călătorim din nou, până atunci am să încerc să pregătesc mai multe rețete  din țările pe care am avut marele noroc să le vedem. 
În Italia am mers vara trecută, am vizitat câteva locuri memorabile din această frumoasă țară, am gustat cele mai renumite bucate. În Italia se consumă foarte multă verdeață și fiind în postul mare am gătit o salată cu rucola, apropo, este săracă în calorii, este o sursă importantă de vitamine A, C, K, minerale, beta-caroten și anumiți compuși chimici cu rol antiinflamator. 



INGREDIENTE: 
- o legătură de rucola (100 gr);
- 100 gr de roșii cherry;
- (5-6) bucăți de roșii uscate, păstrate în ulei;
- sare și piper colorat;
- ulei de măsline, o linguriță, eu am sub formă de spray;
- oțet balzamic spray, sau o linguriță de cel obișnuit. 

MODUL DE PREGĂTIRE, este foarte simplu, rucola se spală bine sub jetul de apă rece, după care se pune pe un prosop de bucătărie  să se scurgă de apă. Roșiile cherry se taie în patru, roșiile uscate se taie felii, uleiul de la ele se păstrează. Pe un platou așezăm rucola și roșiile, cele uscate cu tot cu ulei, se stropește cu oțet balzamic și ulei, se potrivește de sare și piper. Este o salată fină și foarte aromată, poate fi servită alături de o friptură (după post), de paste etc. 




POFTĂ MARE!!!

P.S pe blog mai este o rețetă cu gust de Italia!

Comentarii

Postări populare