RULOURI DIN SPANAC ȘI CREMĂ DE BRÂNZĂ


Acel moment când vrei să-i bucuri pe cei dragi cu ceva gustos  și sănătos, încerci să faci cele mai reușite combinații. Față de spanac și țelină am eu o atracție aparte, aceste două alimente fac parte din meniul meu. Spanacul este bogat în fier, acid folic, vitamine (B1, B2,  B6, B9, PP, C, E ,K), spanacul este prezent în majoritatea dietelor. 

Pentru aceste minunate rulouri cu un gust fin  și catifelat avem nevoie de următoarele,


INGREDIENTE:
- 150 gr de spanac proaspăt (2 legături);
- 2 ouă;
- 300 gr cremă de brânză;
- 4 linguri rase de făină;
- 50 ml frișcă lichidă de 10 - 15 % grăsime (sau lapte);
-  10 buc de roșii uscate;
- o lingură ulei de măsline
-  sare și piper.

MOD DE PREGĂTIRE:

1. Cu ajutorul unui blender sau robot de bucătărie mixăm (spanacul, ouăle, făina, frișca, uleiul de măsline) adăugăm un praf de sare și piper;



2. Împărțim compoziția în 3 sau 4 depinde de diametrul tigăii. Se înferbîntă bine tigaia, dacă este nevoie o ungem cu un pic de ulei sau unt și gătim 3-4 clătite;
3. Roșiile se feliează subțire;
4. Pe toată suprafața clătitei  se distribuie uniform crema de brânză, se adaugă feliile de roșii, se rulează strîns, se învelește în folie de bucătărie și se dă la frigider pentru 2 - 3 ore să se lege, sau peste noapte.




Este un aperitiv foarte gustos și arătos.

POFTĂ BUNĂ!!!

P.S roșiile uscate pot fi înlocuite cu pește roșu, dar eu mă stărui să nu combin 3 proteine, altă combinație poate fi crema de brînză  și usturoi.  





Comentarii

Postări populare