Salată Grecească


Cred că este cea mai populară salată din toate cîte există, cu dor și amintiri de Grecia însorită am gătit această salată ușoară de vară. Atâtea amintiri mă leagă de această țară, din Halkidiki până în Athena, am vizitat atâtea  locuri frumoase. Anul acesta trăim cu amintirile și ne rugăm la Doamne-Doamne  ca #Totul să fie bine!  

Deci IGREDIENTELE pentru 2 porții sunt: 
- 3 roșii;
- 3 castraveți;
- câteva roșii cherry;
- un ardei galben;
- 200 gr de brânză moale (telemea de vacă);
- măsline în jur de 100 gr;
- ulei de măsline;
- mix condimente pentru salată, eu am din Grecia, dar este și la noi așa tip de mix de la Fuchs;
- sare și piper:

MOD DE PREGĂTIRE:
1. Se spală toate legumele, se pun la scurs;
2. În 2 farfurii adânci distribuim uniform toate legumele tăiate cuburi mășcate, roșiile cherry tăiate în patru, poptrivim de sare și piper. La final adaugăm măslinele,  brânza tăiate cuburi și mixul de condimente, stropim cu ulei de măsline.

POFTĂ MARE!!!








Comentarii

Postări populare