Sushi în straturi ”Philadelphia”

Sushi în straturi ”Philadelphia” sau ”Sushi cake”, iubesc sushi la nebunie, dar nu am curajul să îi modelez, așa că am hotărât să le dau altă formă, dar cel mai important e că știi ce folosești:

Deci, să încercăm, avem nevoie de următaorele 
INGREDIENTE:
- o cană de 200 ml de orez special pentru sushi;
- 200 ml apă;
- o lingură oțet de orez, o lingură de zahăr și o linguriță rasă de sare (eu am folosit mai puțin);
- 250 - 300 gr de somon slab sărat;
- 2 avocado mici sau unul mare copt bine;
- o cutie cremă de brânză ”Philadelphia” 150 gr;
- cremă Wasabi;
- ghimbir marinat și sos de soia;
- pentru decor am folosit o lingură semințe de susan.
MOD DE PREGĂTIRE:
1. Pentru încept pregătim orezul, se spală bine orezul sub jet de apă pentru a elimina tot amidonul,  folosim un dușleac des, sau o sită. Se pune la scurs pentru 10-15 min, după care la fiert  în 200 ml de apă, se fierbe 10 min sub capac la foc mic, (apa și orezul se măsoară cu aceeași cană). Se stinge focul și se lasă sub capac 15 min. Între timp amesteăm oțetul, sarea și zahărul, se amogenizează bine până se dezolvă. Cu o lopățică amestecăm orezul să se răceacă, la care adaugăm amestecul de oțet, se omogenizează bine.
2. Pentru a monta ”Sushi cake” folosim un inel culinar pătrat sau rotund. Pentru primul strat folosim orez ( cu o lingură se apasă puțin) apoi un strat subțire de Wasabi (eu am luat nu prea iute), crema de brânză, avocado tăiat cuburi mici și felii subțiri de somon. Din start toate ingredientele am împărțit în patru.
3. Se servește cu sos de soia și ghimbir marinat (din comerț).
POFTĂ MARE!!!



Comentarii

  1. De unde cumparati ghimbir marinat?In supermarket am vazut doar in cantitati mari?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am luat de la Green Hils Alba Iulia, borcănaș mic, dar vreau să încerc singură să marinez, dacă se primește revin cu rețeta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum aratà orezul special pentru sushi, mulțumesc mult pentru ráspuns!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare