Paste cu somon și frișcă!!!


 Eu la așa tip de mâncare îi spun ”Combinație trăsnită”, dar mai rar îmi permit și doar la prânz, după ce am savurat și eu o porție, am mers la piață, am făcut mișcare foarte multă. Of, sper să nu atenteze la talia mea, ce să mai vorbim, hai să facem.

Pentru 3 porții avem nevoie de următoarele INGREDIENTE:

300 gr paste;

500 gr de somon;

150 ml frișcă lichidă (10-15 %), să mai tăiem din calorii;

un cub de unt, sare și piper colorat:

Se gătește foarte ușor, se fierb pastele cu un praf de sare după indicațiile de pe ambalaj, cu 2 min mai puțin. Într-o tigaie topim untul la care adaugăm somonul tăiat cuburi de mărimea pastelor, se gătește până se evaporă tot lichidul, se potrivește de sare și piper. Pastele se scurg și se adaugă în tigaie după care se toarnă frișca, se mai fierb 2-3 min, datorită amidonului din paste, sosul capătă o consistență cremoasă. Mmmmmmm tare bune, înainte de servire am răzuit puțin parmezan.

POFTĂ MARE și avem grijă să fie consumate cu o porție generoasă de crudități (castraveți, roșii, tulpină de țelină etc). 





Comentarii

Postări populare