Salată din batonașe de crab și castraveți


Am evitat la maximum să gătesc această salată, este a doua din portofoliul meu cu maioneză, știu că are multe calorii, da ce să faci dacă pofta e mare. Am încercat să reduc caloriile, am adăugat castraveți proaspeți, mai puțină maioneză 100 gr. Consumată foarte rar, la prânz și în cantități mici, mă gândesc că nui chiar așa de dăunătoare. Offf Doamne scrie caloriile astea după altcineva, (glumesc desigur).

INGREDIENTE:


- 200 gr de batonașe de crab;

- 2 castraveți;

- o băncuță de porumb dulce (cantitatea uscată 385 gr);

- 5 ouă de găină fierte tari și 5 ouă prepeliță, folosite la decor;

- 100 ml de maioneză;

- mix sare și piper colorat.

MOD DE PREGĂTIRE. Se taie în cuburi mari ouălele, castraveții și batonașele de crab, se adugă porumbul și maioneza. Se potrivește de sare și piper, se omogenizează. Amintiri din anii 90, am făcut cândva cu cașcaval sau orez fiert.

POFTĂ MARE!!!









Comentarii

Postări populare