Salată cu ficat și ananas

 Astăzi vreau să vorbim despre fibre și importanța lor în alimentația noastră. În această salată delicioasă am folosit două produse (ananasul și tulpină de țelina) care conțin o cantitate mare de fibre, atât de necesare pentru buna funcționare a organismului. Consumul de fibre ajută la menținerea sănătății intestinale, scade nivelul de colesterol, ajută la controlul nivelului de zahăr în sânge, ajută la atingerea senzației de satietate, deci se recomandă pentru persoanele care sunt la dietă.

Hai să gătim din următoarele INGREDIENTE, pentru 2 porții avem nevoie de:


- 300 gr ficat (eu am folosit de găină de curte), se poate și din comerț, pentru marinadă (o lingură ulei de măsline, sare și piper);

- 300 gr ananas proaspăt;

- 2 tulpini de țelină;

- jumăte de varză Iceberg;

pentru sos:

- o lingură ulei de măsline, o linguriță sos de soia, o linguriță oțet balzamic; o lingură suc de portocale, sare aici nu se folosește, deoarece sosul de soia are destulă.

pentru decor și culoare am folosit boabe de rodii. 

MOD DE PREPARARE:

1. Se spală bine și se curăță de pielița albă ficatul de pui, se pune la scurs într-o sită, după care se amestecă cu o lingură ulei de măsline, se potrivește de sare și piper. Se călește ficatul la foc mare, cîteva min pe fiecare parte. Eu toate produsele le călesc în ceaun cu fundul plat, să nu am mult de lucru după;

2. Pe un platou mare se așează varza Iceberg, tăiată felii mari, la care se adaugă ananasul tăiat cuburi și țelina felii. Ficatul se taie în două și se aranzează pe toată suprafața platoului, se stropește cu sosul din ulei, sos de soia, oțetul balzamic și sucul de potocole;

3. Se decorează cu boabele de rodii și piper proaspăt măcinat.

SĂ AVEȚI POFTĂ

Recomand cu mare drag pentru o cină sănătoasă și slabă în calorii.



Comentarii

Postări populare