Desert răcoritor cu pișcoturi și căpșuni

 

E sezonul căpșunilor dulci și aromate, nu voi calcula caloriile și combinațiile, știu precis că mulți adoră combinația de căpsuni și ciocolată. Am folosit o cremă ușoară din iaurt grecesc, mascarpone și frișcă cu conținut redus de grăsime și multe căpsuni. 

Deci, hai să facem din!!!

- 300 gr de pișcoturi;

- 300 ml de cafea rece și puțin îndulcită cu zahăr brun;

- 500 (750) gr căpșuni, spălate bine sub jet de apă rece și ucate pe un prosop de bucatărie;

- multă cremă;


- Pentru cremă am folosit: 2 linguri mari zahăr pudră, 250 gr mascarpone, 350 gr de iaurt grecesc 10 %, 250 ml frișcă de 20 %, după mine este  cea mai reusită și ușoară cremă, poate fi folosită și la alte tipuri de deserturi. Se bate bine cu ajutorul unui mixer la viteză mare pînă își dublează volumul și devine o cremă pufoasă;

- pentru decor am folosit cacao, pink truffe și desigur căpșuni;

Modul de preparare este foarte simplu și nu necesită mult timp ( eu nu î-mi permit acest lux de a petrece ore în șir în bucătărie pentru a coace blaturi pentru deserturi). 

Fiecare piscot se cufundă în cafea (1 secundă) si se aranjează unul lîngă altul într-un vas comod fiecăruia, se adaugă jumătate din cremă, se nivelează și se adaugă căpșuni feliate, următorul strat din piscoturi, apoi cremă ( 2 straturi de pișcoturi 2 de cremă). Se pudrează abundent cu cacao, se decorează cu căpșuni și biluțe mici de ciocolată truffe. 



POFTĂ MARE!!!








Comentarii

Postări populare