Friptură de pui cu legume la gril


Acel moment cînd vrei să gătești ceva gustos, sanătos și rapid, plus la asta ai la parter măcelărie (magazin)  cu delicii din carne și carne proaspătă. Am luat repejor piept de pui 3 jumătăți, o legătură de sparangel, 2 crenguțe de roșii cerry, o pungă cu tortillia integrală, restul aveam acasă.

Am spălat bine carnea în apă rece, am pus la scurs, am marinat (10-15 min) carnea cu 2 linguri ulei de  măsline, o lingură condimente naturale pentru pui, mix sare și piper boabe colorat;


Am încins bine o tigaie gril, pe ambele părți am copt carnea, mai bine zis i-am dat doar culoare si liniile alea frumoase de gril.

Într-o tavă termorezistentă transferăm carnea și dăm la cuptorul încălzit la 200 grade pentru 10 minute. Acoperim carnea cu hîrtie de copt care am udat-o cu apă caldă, în așa mod se modelează ușor.

Între timp spălăm legumele și le punem la scurs pe un prosop de bucătărie. Stropim cu puțin ulei legumele, potrivim de sare și piper, se gătesc la tigaia gril în care am adăugat un pic de apă, după ce se evaporă apa mai lăsăm puțin legumele să prindă culoare.

Se servește cărnița pe bucăți de tortilla cu legume la gril.


POFTĂ MARE!!!




Comentarii

Postări populare