Prepelițe la cuptor cu legume


Carnea fină și slab calorică de prepelițe este foarte binevenită pentru o cină în familie. 

Am folosit carnea deja marinată de producător, dar se poate de  marinat acasă (se ține la frigider cel puțin 2 ore) cu un mix de condimente ( coriandro boabe, mix sare și ardei colorat boabe, ghimbir praf, paprica dulce, curcuma) sau alte condimente după preferință. 

Cel mai important este modul de pregătire, carne de prepeliță nu contine grăsime, de aceea am gătit  în pachet de copt să fie moale și suculentă. A durat în jur de o oră și jumătate la 190 Gr. după care am rupt pachetul și am lăsat cîteva minute să prindă culoare. 

Alături de cărniță am servit și legume coapte, aici avem toată alegerea, am tăiat cuburi mari 2 dovlecei, 0.5 kg șampinion brun și cîteva roșii cerry cu un pic de sare, mix piper colorat și ulei de măsline. 

POFTĂ MARE!!!






Comentarii

Postări populare