Biluțe de brânză și usturoi!!!

 

Este un aperitiv ușor de gătit și foarte picant, am folosit usturoi nou (4 căței mari), este un pic mai slabuț la intensitate, dar se poate de folosit și usturoi matur, dar mai puțin.

Avem nevoie de brânză proaspătă de vaci vreo 500 gr. (molcuță), la care am adăugat o lingură mare de smântînă sau maioneză, am răzuit vreo 50 gr. de parmezan, sare nu am folosit, deoarece parmezanul e destul de sărat. Aroma intensă de usturoi, a invadat toată bucătăria.

Se omogenizează bine brânza cu ingredientele sus-numite, se formează biluțele și se aranjează pe un platou, se răzuiește din abundență cu parmezan,  pentru culoare câteva biluțe le-am tăvălit prin mărar mărunțit fin și flori de șofran. 

La decorarea biluțelor avem o alegere mare: susan alb, susan negru, mac, mix semințe de in și floarea soarelui, fulgi de paprica dulce.

POFTĂ MARE!!!



Comentarii

Postări populare