Salată colorată cu brânză rasă!!!


 Acel moment când e tare cald și nu prea ai chef să stai la aragaz, faci o salată delicioasă din legume. 

Am luat vreo 5 roșii, 3-4 castraveți, o ceapă medie, un ardei gras roșu sau galben, o legătură mică de pătrunjel, ulei de măsline, în jur de 100 gr de brânză tare maturată de oi sau vaci. Eu am folosit de vaci din comerț, am încercat de la mai mulți producători autohtoni și am găsit ceva pe placul meu nu tare sărată.

Legumele se spală bine și se pun la scurs, se taie bucăți măscate și se aranjează pe un platou, pătrunjelul se toacă mărunt  (a tăia în bucăți foarte mărunte), se stropește din abundență cu ulei, se dă prin răzătoarea mică brînza, la final am măcinat puțin piper colorat.

Vă recomand cu mare drag pentru o cină lejeră în combinație cu o tartină din pâine neagră și slănină, a da eu am uitat că nu fac așa combinații, dar......... uneori se poate de încălcat!!!

POFTĂ MARE!!!




Comentarii

Postări populare