Salată cu piept de pui și sos de avocado!!!



 De când am început eu să gătesc, să fac poze, să scriu într-un carnețel, în calculator, am avut așa un gând sau o dorință de a aduna toate rețetele mele într-o carte. Puțini mai cumpără cărți sau citesc, de aceea am hotărât împreună cu feciorașul meu să le publicăm, sau mai bine să creăm un blog culinar pe nume #Bucatecusuflet, colțișorul meu, refugiul meu. 

Combinația corectă a alimentelor este o prioritate pentru mine, mă stărui să gătesc gustos și sănătos din INGREDIENTE accesibile:


- un piept de pui întreg în jur de 500 gr, o linguriță condimente pentru pui, o lingură mare ulei de măsline, mix sare și piper;

- un avocado copt;

- jumătate salată iceberg;

- o ceapă mare roșie, o linguriță oțet de struguri sau mere de calitate, un praf de sare;

- roșii uscate vreo 6-7 bucăți cu tot cu ulei, sau roșii cerry;

MOD DE PREGĂTIRE:

1. Se spală bine carnea, se scurge de apă, se condimentează, se adaugă ulei de măsline, se omogenizează. Se lasă să se marineze în jur de 30 min după care se gătește la tigaie fără ulei, sub capac, periodic se întoarce, după ce s-a rumenit carnea pe ambele părți, micșorăm focul la minim și gătim carnea vreo 20-25 min;

2. Feliem ceapa subțire, adăugăm un praf de sare și oțetul, omegenizăm și lăsăm să se marineze;

3. Din jumătate de avocado, o linguriță de oțet sau suc de lămâie și uleiul care s-a scurs de la roșii facem un sos cremos cu ajutorul unui blender vertical;

4. După ce carnea s-a gătit și s-a răcit puțin o tăiem cuburi mășcate, la fel procedăm și cu cealaltă jumătate de avocado, salata iceberg o feliem, adăugăm ceapa, roșiile și sosul de avocado. Amogenizăm toate ingredientele, este o salată super gustoasă și sănătoasă. 

POFTĂ MARE!

P.S Recomand cu mare drag pentru prînz sau cină!


Comentarii

Postări populare