Mov la puterea a "doua"!!!


 Nu știu de ce i-am dat această denumire, poate că am folosit 2 banane, 2 prune mari, 2 lingurițe semințe de chia, 2 mâini de afine congelate, 2 tulpinițe de mentă. 

Am pasat cu ajutorul unui blender vertical bananele și afinele, am adăugat semințele de chia și am lăsat să se hidrateze semințele în jur de o oră, am turnat în 2 pahare la care am adăugat prunele cubulețe și câteva afine congelate. 

Vă asigur că este un  mic dejun excelent, conține o "bombă" de vitamine și antioxidanți.

Fructele și legumele de culoarea mov sau albastru sunt extrem de bogate în antioxidanți și substanțe nutritive, mențin sănătatea inimii, reduc nivelul colesterolului, încetinesc îmbătrînirea, întrețin memoria și previn dezvoltarea multor boli. 

Deci, Vă îndemn să consumați cât mai multe fructe și legume de culoare mov sau albastră ca: afinele, prunele, murele, strugurii, coacăza, morcovul mov, vinetele, varza roșie.

SĂNATATE MULTĂ!!!





Comentarii

Postări populare