Coșulețe din cartofi umplute cu ciuperci

 

Cartofii în meniul meu nu prea des sunt întîlniți, am eu istorie despre consumul cartofilor, dar asta rămîne enigmă. Cînd am publicat prima rețetă cu cartofi, am fost întrebată "da tu ce ai mîncat" ce, ce morcovul și ceapa.

Ce să mai vorbim, hai să gătim, ingredientele necesare sunt.

Pentru coșulețe: 

- un kg de cartofi;

- ceapă o bucată;

- 3 ouă;

- 2 linguri de făină, 2 linguri de pesmeți, 2 linguri de parmezan, un cub de unt sau 2 linguri ulei de măsline;

- mix sare și piper.

Pentru umplutură: 

- ciuperci albe 500  gr;

- 2 cepe;

-200 gr cascaval, 2 linguri de smântînă;

- ulei de măsline 2 linguri și un cub de unt.

Cum se face:

1. Pentru început se curăță cartofii se dau prin răzătoare, se scurg bine de suc, ceapa se taie mărun sau cu robotul se mărunțește. Se omogenizează cartofii cu ceapa, ouălele, făină, pesmeții și parmezanul, se potrivește de sare și piper;

2. Formele de brioșe se ung cu unt sau ulei, se adaugă cîte o lingură mare din compoziția de cartofi, se formează coșulețele (se primesc 12 bucăți mici sau 9 buc mari cum am eu forma), se coc la 180 Gr timp de 20 min;

3. Ciupercile feliate se călesc într-un amestec de ulei și unt pînă scade tot lichidul, la care se daugă ceapa feliată și se călesc împreună. Se lasă sa se răcească puțin, se adaugă cascavalul răzuit și smântîna;

4. Se umplu coșulețele cu amestecul de ciuperci și se dau la cuptor pentru 10-15 min. Se servesc calde cu smîmtînă sau adjică. Pentru decor am folosit puțin parmezan răzuit fin.

POFTĂ MARE și avem grijă să fie consumate alături de o salată de crudități.











Comentarii

Postări populare