Mini tarte cu somon și broccoli




Mini tartele sunt foarte binevenite pentru o petrecere cu prietenii sau pentru o cină în familie. Am ales pentru aceste tarte ingrediente sănătoase și accesibile, deci hai să gătim.

INGREDIENTE necesare sunt:

1. Somon crud 500 gr;

2. O infloriscență medie de broccoli;

3. Mozzarella 250 gr (am avut marele noroc să găsesc cu busuioc uscat,  producător local), se poate și simplă;

4. Smântînă 200 ml de 20%;

5. Lapte - 200 ml;

6. Roșii uscate - 50 gr (8-10 buc), 50 gr de parmezan răzuit, un cub de unt;

7. Pesmeți uscați cu parmezan (eu am din comerț), sau se poate de măcinat pesmeții și de amestecat cu parmezan răzuit în jur de 100 gr;

Sare și piper 

MOD DE PREGĂTIRE.

1. Pentru început punem la fiert peștele în lapte, da, da în lapte (în așa fel peștele la copt nu lasă apă) cu un praf de sare și piper în jur de 5 min;

2. Broccoli se opărește și se rupe în bucățele mici, se pune la scurs, la fel și peștele se scoate din lapte și se scurge;

3. Se omogenizează smîntîna, roșiile uscate tăiate mărunt, jumătate din pesmeți, jumătate din parmezan, potrivim de sare și piper, la care se adaugă broccoli și somonul;

4. Formele de brioșe (eu am de 2 mărimi) se ung cu unt și se presoară cu pesmeți, se toarnă compoziția în forme, se presoară cu parmezan și pesmeți;

5. Se coc mini tartele la 190 Gr timp te 30-35 min poziția din mijloc, se lasă să se racească complet după care se scot și se servesc, pentru decor am folosit fulgi de parmezan și cîteva rosii cerry.


POFTĂ MARE




Comentarii

Postări populare