Salată caldă cu pui, legume și migdale!


                                         

Acum patru ani, eram protagonista unei emisiuni, unde am vorbit despre frumusețe, stil, succes și desigur despre pasiunea mea de a găti, nici nu bănuiam că peste cîteva luni urma să devin blogheriță, să se nască proiectul meu de suflet. Am gătit atunci o salată caldă cu piept de pui, trebuia alese ingrediente care să se gătească ușor și repejor.

Deci hai să ne reamintim rețeta de acum patru ani, am pus la marinat pentru 15-20 min 500 gr. piept de pui feliat în lung, cu un mix de sare și piper, o jumătate de linguriță condimente speciale pentru pui, plus o lingură ulei de măsline.

O infloriscență mică de broccoli se opărește cu apă clocotită, 200 gr roșii cerry se călesc la foc mare (2-3 min) într-o lingură ulei de măsline, se potrivesc de sare.

Între timp se gătește carnea la foc mediu timp de 10-15 min sub capac (să nu stropim toată bucătăria de ulei) la final adăugăm broccoli și roșiile gătite, se omogenizează, se adaugă 50 gr. fulgi de migdale.

Vă asigur că este foarte gustoasă și sănătoasă această salată, este ideală pentru o cină ușoară.

POFTIM LA MASĂ! 






Comentarii

Postări populare