Bruschete cu avocado și roșii uscate!



În post cel mai dificil e să gătesc micul dejun, trebuie să fie gustos, nutritiv și cel mai important sănătos. Avocado, nucile, legumele, fructele, cerealele integrale, grăsimile sănătoase trebuie să fie parte a micului dejun.

Deci, hai să gătim niște bruschete din: un avocado bine copt pe care l-am pasat cu furculița, imediat pentru a nu se oxida am stropit cu suc de lămîie, am adăugat cîteva roșii cerry proaspete, 4-5 buc roșii uscate tăiate cubulețe, o linguriță ulei de măsline, cîteva frunze de pătrunjel, mix sare și piper. O jumătate de ceapă roșie în prealabil am feliat subțire și am stropit cu o linguriță oțet de mere natural. Pîinea pentru bruschete am uscat pe tigaie în jur de 30 sec pe fiecare parte, pentru decor am folosit petale de migdale sau mix de semințe.

În aceste vremuri tulburi ne dorim doar sănătate și PACE!

SĂ AVEM POFTĂ!









Comentarii

Postări populare