Budincă din semințe de chia și fructe!









 Semințele de chia au apărut în meniul nostru de ceva timp, le folosesc în terciuri, în mix de semințe pentru salate, în deserturi, cel mai des le folosesc în perioada postului, deorece  sunt o sursă bogată de proteină, care și-au cîștigat un renume de aliment sănătos.

Pe lîngă conținutul bogat de proteină mai conțin  acizi grași și anume Omega 3, fibre, minerale, Vitamina A, Vitamina C și Vitamina B plus aminoacizi.

Trebuie să reținem că semințele de chia:

- îmbunătățesc digestia;

- întaresc sistemul osos;

- ajută la controlul greutății;

- îmbunătățesc memoria;

- nu conțin gluten.

Deci, hai să gătim o budincă sănătoasă din chia și căpșuni.

Pentru două porții am avut nevoie de 150 ml lapte vegetal încălzit (după post am să încerc și cu lapte obișnuit), 3 linguri mari  semințe de chia, 250 gr căpșuni congelate sau proaspete, pentru decor și culoare am folosit un kiwi.

Se gătește foarte simplu, în laptele cald se hidratează semințele în jur de 30-45 min se poate de îndulcit laptele cu o linguriță de zahăr brun, sau miere, dar e ok și fără, laptele vegetal e destul de dulcișor (eu am folosit de migdale). Între timp punem la fiert căpșunele cu o lingură mare  suc de lămîie (pentru culoare) și o lingură de zahăr brun, se fierb în jur de 10 min, după care cu ajutorul unui blender vertical se transformă într-un gem fin.

În două pahare se distribuie uniform chia hidratată și gemul, se decorează cu kiwi sau frunze de mentă.

P. S la capitolul fructe putem folosi, mango, piersici, prune, zmeură fructe de padure, mix de fructe.


Combinația de chia și mango, preferata mea. 

Deseori folosesc nuci

POFTĂ MARE! 






Comentarii

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare