Istoria celei mai apreciate rețete de pe #Bucatecusuflet






 De 4 ani sunt autoarea unui blog culinar #Bucatecusuflet, mă stărui să gătesc bucate gustoase, sănatoase din ingrediente accesibile în combinații corecte. Sunt momente cînd nu am timp, nu am inspirație, sau nu găsesc vre-un ingredient, dar de fiecare dată mă stărui să aduc în fața domniilor voastre rețetele mele gătite cu drag și mult suflet. 

În toamna anului 2020 am gătit "Clătite cu cacao, mascarpone și vișini", nici nu bănuiam atunci ce succes vor avea aceste clătite, am gătit de nenumărate ori pentru familie, prieteni, colegi de serviciu, am fost invitată  la un post TV,  Moldova 1 de ziua internațională a clătitelor unde am vorbit despre succesul acestei rețete. Pur și simplu au un succes enorm, plus cele mai multe aprecieri din partea admiratorilor mei, pentru care Vă mulțumesc și mă închin.

P. S Succesul acestei rețete a stat la baza creării de către o meșteriță iscusită a unui șorț personalizat!

P.S 2 Rețeta o găsiți pe #Bucatecusuflet

https://bucatecusuflet2018.blogspot.com/2020/10/clatite-cu-cacao-mascarpone-si-visini.html














Comentarii

Postări populare