ruladă de pui cu cașcaval

 

Ideea acestei rețete de mai mult timp o aveam în lista mea, dar nu găseam ață culinară, de fapt este la noi, dar în cantități mai mari, sau pentru industria cărnii. Ață am adus de la ”capătul lumii” din Palermo Italia, dar am strâns-o în așa fel ................ și am gătit rețeta mea cum știu eu.

Deci, să lăsăm vorbăraia și să ne apucăm de scris, INGREDIENTELE necesare sunt: 

1. piept de pui două bucăți;

2. carne de porc, pastrama sau becon - 300 gr., adică mai grăsuță;

3. cașcaval - 300 gr;

4. Sare de Himalaya și piper alb măcinat, sau mix de sare cu piper colorat.

MODUL DE PREGĂRIRE:

1. Pentru început batem pieptul de pui, se potrivește de sare și piper pe amble părți;

2. Pe o foaie de copt punem pieptul de pui, marginele le suprapunem și facem o ruladă mai mare, sau separat și facem două rulade. Peste carnea de pui aranjăm feliile subțiri de pastramă și feliile de cașcaval, se rulează strâns și se învelește în hârtia de copt, marginele le legăm cu ață sau cu ce avem la îndemână;

3. Se coace rulada la 180 Gr. timp de 35-40 min, poziția din mijloc. Se lasă în tavă până la răcirea completă, după care se servește alături de o salată generoasă de crudități, sos de roșii, adjică, sos de rodii etc. 

 P.S - ața am găsit-o, dar încă nu am folosit-o, urmează 

















 

Comentarii

Postări populare