GAMBE SUPERIOARE LA GRIL CU LEGUME

 

Timpul în zilele noastre este cel mai scump, în timpul săpămânii nu ne permitem să pierdem mult timp în bucătărie, așa că uneori recurg la consumul de carne din comerț. Dar să știți că aleg cu mare grijă producătorul, cumpăr carne refrigerată nu congelată, pe care o spăl foarte bine, o scurg după care o gătesc.

Pentru această rețetă am folosit 1,5 kg de gambe superioare dezosate, 2 dovlecei sau țukini, mix de condimente pentru carne, sare și piper, praf de usturoi, ulei vreo 50 gr.  La capitolul legume se poate de folosit vinete, ciuperci, ardei gras. 

Pentru început am dezosat carnea, am spălat-o bine în apă rece și am pus la scurs, după care am condimentat cu mixul de sare și piper, puțin ulei și am adăugat condimentele pentru carne, se lasă la marinat cel puțin 30 min. Între timp am spălat și feliat dovleceii, lățimea în jur de 7-10 mm, am condimentat cu sare și piper și un pic de praf de usturoi plus 2 linguri de ulei.

Se gătește carnea în tigaie gril sau în gril electric, la care se selectează poziția carne și tipul de coacere, după carne imediat am pus și legumele la gril până la gătirea completă. 

Această rețetă te salvează când nu ai timp mult la dispoziție pentru gătit.

POFTĂ MARE!

#gustos#sănătos#legume#proteine






Comentarii

Postări populare