Colțunași cu carne la tigaie!

 

Recent am văzut la tv o emisiune culinară în care prezentatorul gătea după rețetele blogherilor, unde el a menționat trei rețete care ar trebui să fie în portofoliul fiecărui dintre noi (tartă de morcov, pelmeni prăjiți și nu mai țin minte a treia). Deci, hai să gătim un preparat foarte gustos cu multe calorii, care eu desigur o să consum foarte rar și multe legume. 

INGREDIENTELE necesare pentru 3 porții sunt: 

- 800 gr de colțunași congelați obligatoriu (2 pachete din comerț, de cea mai înaltă calitate, compoziția - pui și porc);

- un cub de unt + o lingură ulei de măsline;

- 150 ml smântână de 20 %;

- 200 ml supă de pui, se poate și apă, dar mai bun desigur cu supă;

- mix sare și piper colorat. 

Pentru decor și gust mai intens am folosit puțin parmezan ras și pătrunjel uscat. 

MODUL DE PREGĂTIRE:

Într-o tigaie adâncă punem untul și uleiul (niciodată nu gătesc doar pe unt), la care adăugăm colțunașii congelați, se călesc la foc mediu spre mare cateva min până capătă o culoare aurie. Pe rand cate o lingură mare de smântână adaugăm la colțunași, omogenizăm după care și supa de pui în reprize mici, se pune capacul și se gătesc la foc foarte mic în jur de 5-7 min, se verifică dacă sunt gata, depinde de grosimea aluatului. Se potrivesc de sare și piper, se servesc cu o salată generoasă de legume. 

Vă asigur că sunt foarte gustoși colțunașii gătiți în așa mod, aurii cu un sos cremos și aromat.

POFTĂ MARE!






Comentarii

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare