PATEU FIN DIN FICAT ȘI MERE!






 Spre fericirea mea în școală am avut parte de o profesoară bună de chimie și biologie, de la ea am învățat multe, dragostea mea pentru chimie m-a luminat în alegerea profesiei, dar cel mai important îmi aduc aminte despre experimente și combinații.  Deci, combinația ingredientelor e din copilărie, eu ador interacțiunea între carne și fructe. 

Pentru astăzi am ales să gătesc un pateu fin din ficat și mere, INGREDIENTELE sunt puține, dar valoarase, (ficatul conține 25 gr de proteină în 100 gr). 

750 gr de ficat se spală bine, se scruge de sânge și se fierbe cu un praf de sare pentru cateva minute să fie eliminată spuma.

Într-o tigaie încăpătoare se călesc 3 cepe mari în o lingură de ulei + o lingură untură de curcan, sau unt, la care se adaugă 3 mere curățate, unde se alătură și ficatul fiert, se gătesc împreună sub capac la foc mic timp de 7-10 min. Se potrivește de sare și piper.  

Cu ajutorul unui blender vertical se pasează pateul, se întoarce iarăți în tigaie unde se mai călește puțin (2-3 min), este un pateu de consum curent, dar se poate de păstrat și în borcănașe sterile la frigider. După ce am pus pateul în borcan se toarnă deasupra untură topită de curcan sau unt, grăsimea se întărește și în așa mod se păstrează bine, dar Vă asigur la cât este de bun nu se va reține mult. 

POFTĂ MARE!

Comentarii

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare