SALATĂ CU CREVEȚI ȘI AVOCADO!

 

Postul nu este doar despre mâncare, este despre omenie, credință, liniște sufletească, despre fapte bune și smerenie. Nu poți impune cuiva să țină post, se ține cum crezi de credință că este bine pentru tine și cei din jur. După aproape 6 săptămâni de post (când avem dezlegare la pește) am vrut să gătesc ceva special, sănătos și nespus de gustos, am ales pentru cină o salată ușoară, da știu o să ziceți că sunt produse scumpe, dar se merită, Vă asigur. 

Pentru trei porții avem nevoie de următoarele INGREDIENTE:

- o cutie  frunze de rucola (100 gr.);

- jumătate varză de Pekin (depinde de mărimea ei , am avut o varză medie);

- 400 gr de creveți cruzi refregerați, plus o lingură ulei de măsline, mix de condimente (sare și piper, jumătate linguriță de condimente uscate - praf de usturoi, busuioc uscat ), sau un cățel de usturoi și busuioc uscat;

- 100 ml frișcă lichidă vegetală; 

- 100 gr roșii uscate în ulei;

- un avocado; 

pentru sos avem nevoie de: 2 linguri ulei de măsline; 2 linguri suc de portocală; sare și piper proaspăt măcinat;

pentru decor am folosit jumătate linguriță semințe de chia și câteva felii de mango.

MOD DE PREGĂTIRE:

1. Pentru început curățim bine creveții, se spală cu apă rece, se scurg. Într-o tigaie încinsă cu o lingură de ulei călim creveții, adăugăm condimentele și frișca lichidă, se gătesc în jur de 3-5 min;

2. Rucola se spală bine cu apă rece, se scurge pe un prosop de bucătărie, sau cu ajutorul unui dispozitiv special de scurs frunzele de salată. Salată de Pekin se taie în fâșii, se omogenizează cu rucola, se stropește cu sosul din ulei și sucul de portocală, compoziția de salată se distribuie uniform pe trei platouri;

3. La compoziția de salată se adaugă roșiile, feliile de avocado, creveții cu tot cu sosul din frișcă, se decorează cu câteva felii de mango și semințele de chia; 



POFTĂ MARE!

Vă asigur că este o salată foarte gustoasă și sănătoasă!









Comentarii

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare