DESERT LA PAHAR CU CREMĂ DE FISTIC!

 




Despre fistic și căpșune aș putea vorbi la infinit la cat de mult ador această combinație, voi știți că eu nu mă complic cu deserturi sofisticate, nu am timp, nici îndemânare. Însă ceva ușurel ca compoziție și complexitate gătesc cu mare drag pentru ai mei.

Pentru trei porții sau mai bine zis pentru trei pahare avem nevoie de următoarele produse:

- 100 gr biscuți cu cacao sau 12 bucăți (citim cu atenție eticheta, pe cei care eu am procurat era scris mășcat fără ulei de palmier);

- 250 gr căpșuni bine spălate și scurse (pe prosop sau în dispozitivul de scurs frunzele de salată);

 pentru cremă de fistic:

- 200 gr cremă de brânză;

- 150 gr iaurt grecesc de 10 % sau 100 ml frișcă lichidă de 20 %;

- 50 gr pastă de fistic eu am avut din comerț (fără zahăr și alți aditivi); 

- 50 gr zahăr pudră + o lingură sirop de agave, la capitolul dulce sunt mai multe variante (zahăr simplu alb sau zahăr brun);

pentru decor:

- 50 gr fistic și câteva frunze de mentă. 

Într-un bol încăpător adăugăm toate produsele pentru cremă și le batem la viteză medie până se dublează în volum, aici depinde ce zahăr folosim. 

Pe straturi în pahare adaugăm biscuiții rupți, crema de fistic, căpșunele tăiate și fisticul mărunțit, se dă la frigider pentru stabilizare, 30 min. Se servește desertul cu o cafea aromată sau un ceai de plante, Vă asigur că este un desert minunat. 

POFTĂ MARE!

P.S recent am citit un articol despre rolul deserturilor sănătoase gătite acasă în curele de slăbire, cei care au consumat moderat un desert au continuat să piardă în greutate și să fie fericiți. 

Comentarii

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare