BRIOȘE CU CIOCOLATĂ ȘI CONFIT DE VIȘINE







 

După mine combinația dintre ciocolată și vișini este cea mai reușită într-un desert, nu că aș fie eu mare expert în patiserie, dar așa simpt după succesul clătitelor cu cacao, mascarpone și vișini. 

Deci, hai să gătim din următoarele INGREDIENTE:

- 180 gr făină albă, eu am folosit de speltă ECO, dar se poate și de grâu;

- 20 gr cacao;

- 2 linguri zahăr brun; 

- 5 gr praf de copt (o linguriță);

- 50 gr picături de ciocolată (2 linguri mari);

- 50 gr fulgi de migdale (2 linguri mari);

- 2 ouă;

- 100 ml ulei;

- 100 ml lapte vegetal, am folosit de migdale, dar se poate și lapte obișnuit;

- un cub de unt pentru a unge formele de brioșe;

Confit de vișine:

400 gr vișine congelate sau în suc propriu se pun la fiert cu două linguri de zahăr brun, o linguriță de amidon, o lingură suc de lămâie, se fierbe 5-7 minute la foc lent până compoziția se leagă, permanent se amestecă.

MOD DE PREGĂTIRE:

1. Toate ingredientele uscate se omogenizează la care se adaugă ouăle bătute, laptele, uleiul și desigur nu uităm de un praf de sare. Compoziția trebuie să fie ca smântîna groasă , dar să curgă din lingură, în cazul în care compoziția este prea consistentă se adaugă puțin lapte, depinde de mărimea ouălelor și de umeditatea făinii;

2. Pentru început încălzim un pic untul pentru a fi ușor de uns formele. Se adaugă câte o lingură din compoziție în forme, după o lingură de confit de vișini, iar aluat, deasupra se presoară picăturile de ciocolată, fulgii de migdale;


3. Se coc brioșele la 190 gr. timp de 20-25 minute poziția din mijloc, se verifică cu o scobitoare dacă sunt bine coapte, în cazul în care pe scobitoare rămâne urmă de alut, atunci se mai lasă încă 5 minute.  Se servesc cu o cafea aromată sau un ceai de cătină.

Pentru o aromă mai intensă am folosit și un praf de vanilie naturală.

Vă asigur că sunt foarte gustoase și aromate.

P.S din compoziția de confit am folosit doar jumătate de borcan.

POFTĂ MARE!


P.S 2. mulți dintre voi știți că eu sunt manager de calitate în certificarea produselor ECO, deci folosesc în bucătăria mea produsele proprii din materie primă certificată și desigur unitatea de procesare este supusă procedurii de certificare. 







Comentarii

Postări populare