GNOCCHI

 

Din postările și rețetele mele se poate da bine seama că nu ”mă împac cu cartofii”, dar am descoperit gnocchii din comerț și atunci când nu prea dispun de timp, recurg la ei. 

Important de citit eticheta, compoziția și dacă sunt ok, de ce nu de pregătit GNOCCHI CU CREMĂ DE BRÂNZĂ ȘI FRIȘCĂ: 

INGREDIENTELE necesare sunt: 

- un pachet de gnocchi, 400 gr;

- 100 gr cremă de brânză;

- 100 ml frișcă lichidă de 10 %;

- un cub de unt, eu am folosit unt ghee;

- mix sare și piper colorat;

Pentru decor și un plus de savoare am folosit parmezan și pătrunjel uscat.

MOD DE PREGĂTIE.

Procesul e foarte simplu, se fierb gnocchii după instrucțiunea de pe ambalaj, la 400 gr am pus la fiert apă în jur de 2 litri de apă cu un praf de sare (atent la sare deaorece produl are deja), se fierb până când se ridică deasupra.

Între timp se topește untul în tigaie, la care se adaugă gnocchii scurși de apă (în jur de 100 ml de apă de la fiert se lasă), imediat se agaugă crema de brânză și frișca, se fierb împreună 2-3 min, pentru mai multă cremozitate se adaugă din apa în care au fiert, se potrivește de sare și piper proaspăt măcinat .

Se distribuie uniform în două platori, se rade parmezan deasupra și puțin pătrunjel uscat. 

Se servesc calzi alături de o porție generoasă de salată din crudități, recomand pentru prânz.

POFTĂ MARE: 

P.S cartoful este un aliment  bogat în carbohidrați, deci ne oferă energie pentru o zi când facem multă mișcare, la fel este bogat în vitamina C, B, acid folic și minerale ca magneziul și fierul.

P.S din câte am înțeles eu, important la acest preparat este sosul , am să încerc în post să fac cu suc de roșii și frișcă vegetală, vedem. 


Comentarii

Postări populare